Stem op ons voor de Yuki Operational Excellence Award
Laat de computer het werk doen waarin de accountant geen meerwaarde kan
betekenen
De Yuki Operational Excellence Award beloont het boekhoudkantoor dat digitalisering en automatisering weet te verzoenen met klantentevredenheid en een uitmuntende service over heel de lijn. Dat is precies wat we met Accountantsburo Lauwers elke dag ambiëren.
Digitaal boekhouden is geen hype die snel zal verdwijnen als de zoveelste waan van de dag. Het is een nieuwe manier om als accountant, dankzij de nieuwe technologie, meerwaarde te creëren voor klanten.
Tijd en ruimte voor concreet advies
De klassieke manier van boekhouden, is zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers bijzonder arbeidsintensief. Het gaat bovendien in hoofdzaak over het verzamelen en verwerken van cijfers en gegevens en per definitie over het rapporteren van activiteiten en transacties die voorbij zijn. Over het verleden. Terwijl wij onze expertise liever gebruiken om de cijfers te interpreteren, zodat we je vervolgens kunnen adviseren in de beslissingen die je moet nemen om je bedrijfsdoelstellingen en je persoonlijke dromen te realiseren. Precies dankzij de digitalisering is dit mogelijk geworden. De computer kan immers heel wat tijdrovende processen automatiseren zodat er voor de experts tijd vrijkomt om voor de klanten echte meerwaarde te creëren.
Stem nu
De voorbije jaren hebben steeds meer van onze klanten die meerwaarde ingezien. Vaak zijn het intussen volleerde gebruikers van Yuki, het digitaal platform dat we gekozen hebben om onze digitale communicatie concreet te maken.
Naar aanleiding van zijn vijfde partnerdag gaat Yuki op zoek naar de accountant die de Yuki Operational Excellence Award verdient. De award staat voor een uitmuntende klantenservice in digitaal boekhouden. Als je vindt dat wij die verdienen, willen we je vragen om voor 31 januari je stem uit te brengen via deze link.
OF JE KAN OOK HIER KLIKKEN OM TE STEMMEN
Heel hartelijk dank!
En o ja, ben je geïnteresseerd om ook de stap naar digitaal boekhouden te zetten, aarzel dan niet om ons te contacteren.
De Yuki Operational Excellence Award beloont het boekhoudkantoor dat digitalisering en automatisering weet te verzoenen met klantentevredenheid en een uitmuntende service over heel de lijn. Dat is precies wat we met Accountantsburo Lauwers elke dag ambiëren.
Digitaal boekhouden is geen hype die snel zal verdwijnen als de zoveelste waan van de dag. Het is een nieuwe manier om als accountant, dankzij de nieuwe technologie, meerwaarde te creëren voor klanten.
Tijd en ruimte voor concreet advies
De klassieke manier van boekhouden, is zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers bijzonder arbeidsintensief. Het gaat bovendien in hoofdzaak over het verzamelen en verwerken van cijfers en gegevens en per definitie over het rapporteren van activiteiten en transacties die voorbij zijn. Over het verleden. Terwijl wij onze expertise liever gebruiken om de cijfers te interpreteren, zodat we je vervolgens kunnen adviseren in de beslissingen die je moet nemen om je bedrijfsdoelstellingen en je persoonlijke dromen te realiseren. Precies dankzij de digitalisering is dit mogelijk geworden. De computer kan immers heel wat tijdrovende processen automatiseren zodat er voor de experts tijd vrijkomt om voor de klanten echte meerwaarde te creëren.
Stem nu
De voorbije jaren hebben steeds meer van onze klanten die meerwaarde ingezien. Vaak zijn het intussen volleerde gebruikers van Yuki, het digitaal platform dat we gekozen hebben om onze digitale communicatie concreet te maken.
Naar aanleiding van zijn vijfde partnerdag gaat Yuki op zoek naar de accountant die de Yuki Operational Excellence Award verdient. De award staat voor een uitmuntende klantenservice in digitaal boekhouden. Als je vindt dat wij die verdienen, willen we je vragen om voor 31 januari je stem uit te brengen via deze link.
OF JE KAN OOK HIER KLIKKEN OM TE STEMMEN
Heel hartelijk dank!
En o ja, ben je geïnteresseerd om ook de stap naar digitaal boekhouden te zetten, aarzel dan niet om ons te contacteren.